rød dag? ok?

Snart april! Snart sommer! Jeg prøver å holde meg positiv her skjønner dere, for dette er en dag hvor jeg bare må.. work work work work work. Hver gang jeg har vært på ferie blir det totalt kaos i hodet, innboksen, livet, psyken.. Dere skjønner, så mye å gjøre. Jeg har to møter idag, og så skal jeg sitte på en cafe og ja.. work work work work work (jeg sier det slik som Rihanna hehe) og så spille inn videoblogger med Joakim på kvelden. Det ser jeg i det minste fram til! 

Det er rød dag, så jeg håper dere som ikke har en hel haug av kaos ovenfor dere slapper av. Jeg gleder meg bare til jeg har litt mer system! Vi snakkes senere, xo! ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg