hundebarnehage?


Ettersom jeg er på kontoret hver dag så er Charlie mer alene hjemme enn hva jeg synes er ok. Jeg vet jo at han mest sansynlig bare sover når jeg ikke er der (når jeg kommer hjem er han jo full av energi), men likevel.. Så nå er jeg ganske sikker på at jeg vil sende han i hundebarnehage! Jeg må bare vente til jeg får bil, jeg holder på å fikse det nå – det blir så mye lettere med levering og henting på den måten.

Å ha en hund er som å ha et barn, nesten. Nå må jeg ut med 4000 kr i mnd for å ha han i hundebarnehage, det er ikke små utgifter men jeg troooor det kommer til å være verdt pengene. Da får han jo sosialisere seg, gå flere turer per dag, og er forhåpentligvis sliten når kvelden kommer! Dere som vurderer å få hund, tenk nøye igjennom det. Jeg angrer ikke, men faen så slitsomt det kan være noen ganger med all logistikken som må gå opp. 

Nå skal jeg på en whiskey-smaking sammen med noen venner! Ja, faktisk.. Lenge leve å være en “yes man” som jeg snakket om, haha.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg