premierefest!


I går var det klart for premierefesten av bloggerne, jeg tok med meg noen gode venner og hadde en fin kveld – først fikk vi sett en episode, og så dro vi alle videre på en bar. Men ikke før vi hadde lekt oss litt i fotoboksen!

Jeg er veldig fornøyd med den nye versjonen av bloggerne, som av produksjonen blir kalt 2.0 – hele looken til serien er helt annerledes med mye finere produksjon. Jeg vet at episodene er litt korte, men nå kommer de jo fra mandag-torsdag og det er ofte noe nytt å se på. Ellers kan dere jo se alt på tv2 sumo her, hvor bloggerne nok en gang er mest sett! Det er stas, det skjer for hver sesong og holder seg alltid. Jeg blir glad for at serien betyr noe for folk! 

Bloggerne sendes mandag-torsdag klokken 21:30 på tv2 livsstil! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg