dårlig dag, ikke dårlig liv

I dag startet alt skikkelig dritt, men etterhvert så ble det faktisk en veldig bra dag! Jeg har fått shoppet litt, spist ute, vandret rundt, temperaturen har vært helt perfekt.. Ja. Et fint liv! Og det var til og med ikke rush-trafikk, haha. Jeg fikk et skikkelig lykkerush igjennom kroppen i sta. Men mer om det senere, jeg føler det fortjener et helt innlegg! Det er viktig å sette pris på når man har det bra.






Vi var i et litt finere strøk idag, hvor de blandt annet har en chanel-butikk med to etasjer. Sorry men jeg synes chanel er så så stygt? Til og med veska jeg har synes jeg er litt stygg. Man kunne jo kjøpt det på glitter, men det er vel selve greia bak det. I dont know, mennesker er så rare. Det er jo veldig tacky, jeg synes til

Og jeg fikk endelig spist god mat i dag! Fisk!!!!! Helt fantastisk!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg