masken dere har spurt meg om!

 

annonse

Disse maskene har dere sett på meg mange ganger før, og dere har spurt meg minst like mye. Man kan se dem over alt, på alle store instagrammere, bloggere og it-girls verden over. Jeg er en stor fan MEN jeg har faktisk brukt de feil hele tiden.. Jeg tenkte man bare smurte masken fra decrusto over hele ansiktet, men slik gjøres det egentlig: 

Ikke over hele ansiktet med andre ord, men over disse områdene. Om du skulle være i tvil, følger det med bilder og beskrivelse når du kjøper maskene fra Decrusto. Dette er forresten den originale, mest effektive masken, det som ligner og har kommet på markedet i ettertid er kopier. Denne originale masken fra Decrusto renser porene i dybden, reduserer hudens overflødige fettproduksjon og bidrar til å hindre nye hudormer. 

Denne masken kan KUN kjøpes på nett, og det er denne som faktisk virker! Masken er basert på naturlige ingredienser og er dessuten den eneste svarte peel-off masken i verden med patentert beta 1,3 / 1,6 glukaner som bidrar til å forbedre hudens regenerasjon. Dere finner den originale masken her! 

Når du er ferdig med behandlingen, kan du avslutte med Decrusto liposome facial cream for å gi huden en ekstra fuktighetsboost! 


 

I mars er det supertilbud! 2 for 1! Kjøp en Decrusto Black Peel Off Mask og få en Peel Off Mask eller Liposome Facial Cream helt gratis! Dette tilbudet gjelder kun i Mars / så langt lageret rekker, så første mann til mølla! Dere finner tilbudet HER!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg