Jeg har fått kort hår!

sponset.

Nå ble faktisk overassket over meg selv som har tatt tre selfier på samme sted, med to ulike antrekk og et uten klær. Her snakker vi effektivitet i selfiegamet! Uansett, jeg var hos Sara W på hendrix hair pilestredet idag og lysnet håret og.. KLIPTE MEG. Hvem hadde trodd? Jeg har alltid “gjemt meg” bak det lange håret, men nå er jeg komfortabel med meg selv og mitt eget utseende, og føler meg også faktisk best med kort hår. 

Sara er best, hun er den jeg alltid bruker på hår. Da jeg sa jeg ville ha kort hår sa hun “yes, nå kommer hele Norge til å juble!”. Haha.. Jeg vet ikke helt med det, men jeg er uansett veldig fornøyd. Dere kan sjekke Sara på instagram her! 

Jeg er veldig glad nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg