en god dag!

Etter regn kommer solskinn, sier de! Jeg vil gjerne dele noen ting som har gjort meg glad idag. Det kunne ha blitt kjipt, men om man prøver å fokusere på det positive.. Så kan det enda være kjipt, haha. Men ikke idag! 😀 

– Selv om jeg har vært dårlig, klarte jeg å jobbe bra hjemmefra. Jeg jobbet raskt, og fikk mye gjort. 

– Det er ganske fint vær ute, og da jeg gikk rundt tidligere med Røyksopp på ørene på høyeste volum og solbriller på nesen, så fikk jeg den herligste vårførelsen! 

– Jeg har følt meg litt ekstra fin idag! 

– Jeg var innom en hyggelig gutt som jeg egentlig ikke kjenner, kun for å plukke opp noe jeg hadde mistet sist fylla. Men da ble jeg brått invitert på et glass vin og litt snakk, noe som var overasskende men veldig hyggelig. sånne mennesker! 

– Jeg overlever betennelsen i tannkjøttet, og nå føles det bedre.

– I morgen er jeg på forsidne av D2, som da blir min 6 forside noen sinne, men min første i D2. COVER-PÅ-D2. Hvor sykt er ikke det!? 

– Skoene mine fra Valentino kommer i morgen! 

– Jeg har trent! 

– Jeg lagde en FANTASTISK middag, og det gjør jeg aldri. Kan det ha vært topp 3 noen sinne? I think so! 

– Jeg sitter i mitt faste sofahjørne, spiser coco pops og ser på siste episode av favorittserien min. KOSELIG!

Jeg håper dere har det MINST like fint!


Bilde tatt under osloprisen.  Foto: Iselin Tara. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg