i kveld kan du se meg på tv!

annonselenke

Da har nok en dag kommet og nesten gått, og livet suser forbi i sin normale fart.. Jeg føler jeg gjør så mye, men det går fort i svingene og jeg henger ikke helt med sjæl. På starten av dagen jobbet jeg hjemme, gikk lang tur med Charlie, var i hundeparken og sååå dro jeg på noe kalt “safer internet day” for å ha et slags foredrag / framlegg / live intervju på scenen med denne gjengen her :

 

 
Squad!. Vegard var ikke med på selve greia, men han satt i publikum som moralsk støtte og knipset flittig bilder med kameraet mitt.. Som var uten minnekort. Jepp, så rutinert er altså jeg, og har derfor ingen bilder fra selve greia.. 

Men ikke fortvil! Føler du ikke at du har fått stor nok dose av Sophie Elise for idag? Vel, da kan jeg glede dere og fortelle at jeg ikveld er å se på NRK2 klokken 21:40 hvor jeg får snakket uavbrutt sjukt lenge. (Jeg håper dere skjønner ironien, jeg tror dere får nok av meg i løpet av en dag altså). Jeg dro rett til NRK sine studioer for sminke og hår.. Som endte opp med å bare bli hår, for jeg ville sminke meg selv, og SÅ spilte vi inn! 




Det var veldig gøy, og jeg tror det gikk helt OK! Torp er en kul type, litt som meg. Han har en edge, liksom. Det er veldig få som har intervjuet meg som tør å være så direkte som han, uten å være spydig. Så ja, det likte jeg! Og jeg er faktisk spent på å se det på tv, fordi jeg ikke husker helt hva jeg svarte på spørsmålene. Slik er det alltid. Kjolen jeg har på meg i innlegget finner dere forresten her, jeg har blitt spurt om hvor den er fra før 🙂 

 

Nå skal jeg spise BILER og se på serie, og så meg selv på tv litt senere. Vi snakkes om litt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg