konsentrasjonsvansker, stilforandringer og tv-innspilling

Hei du! Jeg fikk helt sjokk da jeg våknet i morges og så at jeg faktisk hadde åpent kommentarfelt på innlegget i går. Det var ikke med vilje og skal ikke bli en vane, MEN det var helt utrolig fint å lese kommentarene deres igjen, likevel. Jeg tror ikke jeg fikk en eneste stygg kommentar? And thats a first! Tusen millioner takk!

Jeg jobber hjemmefra i dag slik at Charlie ikke skal være så lenge hjemme alene. Jeg kan ikke tro at jeg jobbet herfra hver dag tidligere, for det er så vanskelig å konsenterere seg.. MEN nå har jeg kommet godt inn i å skrive på boka denne morgenen, så jeg sitter her med word-dokumentet mitt og ideene bare spruter ut. Jeg kjenner at jeg virkelig har funnet min greie, noe jeg virkelig kan.. Men det kommer til å bli verre, når jeg skal tilbake for å redigere innholdet. Men jeg lærer meg! Og flaks for meg at jeg har verdens beste redaktør!

I dag skal jeg være med på noe som heter “safer internet day”, skal holde et slags foredrag.. Eller ja, stå på en scene og fortelle om trygghet på internett. SÅ skal jeg spille inn et tv-program som heter Torp, skru på nrk2 kl 21:40 om du vil se meg snakke uavbrutt i 40 minutter, haha.

I mangel på bedre bilder, jeg fikk tilsendt dette av produsenten for bloggerne igår. Husk premieren i mars på tv2 livsstil! (og btw, helt sykt hvor mye jeg selv føler jeg har forandret meg stilmessig på under 1 år……Kunne aldri i livet hatt på meg hva nå enn det her var, nå) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg