tenåring i hus..

Lille babyen min. Han er en ordentlig bygutt og trives veldig godt på trikken, på kjøpesentre og andre steder hvor det er mye action. Han er ikke redd for noe – det gjør meg stolt! I dag var vi sammen på NRK, jeg skal være med på programmet Torp som sendes i morgen kveld på nrk2. Så, vi gikk igjennom litt forberedelser til det!  Charlie er med på alt!

MEN, nå er han i puberteten, og det er så sinnsykt slitsomt. Han krever mer oppmerksomhet enn noen sinne, i tillegg har han begynt å markere, altså tisse over alt. Han markerer ikke hjemme heldigvis, men absolutt alle andre steder.. Blir jo flau når jeg har han med meg på besøk, haha. Men det går vel over!? Han var jo ikke slik før! Han jokker på alt av dukker, pledd og puter, knurrer og tøffer seg, og jeg blir fortvilet. De vokser opp så fort.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg