video – stephan sminker meg


 

Det var ikke det enkleste å få tatt fine bilder i går, her har dere uansett noen! Jeg og Stephan hadde som sagt en liten sminke-session før jeg dro ut, bare på gøy egentlig. Jeg trives godt både med og uten sminke, MEN jeg er veldig glad i å eksperimentere med ulike farger og utrykk. Jeg og Stephan har kjent hverandre veldig lenge og første gang vi jobbet sammen var i 2014, etter det har han hjulpet meg før utallige fester, intervjuer og innspillinger. Han filmet hele looken vi gjorde igår, og den er lagt ut her <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg