snart tid for spellemannsprisen!

Neste uke er det klart for årets spellemannspris, og jeg har helt glemt å blogge om det! Jeg er nominert i tre kategorier, årets nykommer, årets artist og årets låt! Neida, haha. Jeg er ikke nominert, det hadde vært like merkelig som da jeg ble nominert til årets snapchat med tanke på at jeg ikke engang har snapchat.. Uansett! Anne-Sofie kommer til Oslo og vi begge skal gå på selve utdelingen og etterfesten. Hun ble sååå glad da jeg ringte og fortalte henne det, så jeg ser egentlig mest fram mot å ta med meg min bestie på kule ting når hun først kommer til hovedstaden.

Jeg lurer veldig på hva jeg skal ha på meg. Jeg har snakket litt med Jostein W (som har stylet meg før kjendisgallaen og vixen nå sist) og jeg stoler på at han kommer på med noe veldig bra. Han får alltid fram det fineste i meg, på en “voksen” og sofistikert måte. Likevel kan man se at det er veldig Sophie Elise, og det liker jeg! Så får vi heller styre unna antrekk som det her, selv om det faktisk fikk terningkast 6 i se&hør:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg