Har jeg venner som stjeler?

På bildene over ser dere mine favorittsko. Jeg bruker de nesten hver dag, jeg har hatt dem i litt over ett år og jeg kommer nok aldri til å bli lei. Jeg elsker NIKE! De er litt skitne, men det er jo slik normale sko ser ut..? Jeg driter i om det er sommer, vinter, orkan, tornado, flodbølge eller hva det måtte være, jeg har på meg skoene og kan like gjerne bare fryse 🙂 Jeg bruker forresten aldri sokker heller. Jeg eier ikke et eneste par sokker, og det er kanskje ikke så rart at jeg er smålig forkjølet hele tiden..? 

Men.. Jeg kom til å tenke på noe. Før hadde jeg 6 par nikes air max, nå har jeg bare ett. Hva kan det skyldes? Fylla har skylda? Venner som stjeler? Kanskje vaktmesteren i borettslaget har tatt skoene? Han hater meg, skjønner dere. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg