en romantisk overraskelse!



I dag våknet jeg til en fin og nesten litt romantisk overraskelse! Jeg tror aldri noen har gjort sånt her for meg, noen sinne. Samboeren min Ariel måtte dra på jobb klokken 07 i morges, men før hun dro tok hun seg tiden til å legge en søt liten lapp på bordet. Det gjorde morgenen min så mye bedre! Små ting som dette er undervurdert, faktisk. 

Dere skal få dagens antrekk om en liten stund. Jeg skal filme litt til bloggerne nå, men håper vi blir ferdige ganske kjapt slik at jeg rekker å dra innom en fotobutikk. Jeg har lyst på et nytt objektiv! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg