Hva i all verden har jeg gitt meg ut på!?

Hei mandag!

Jeg sitter og jobber med min kommende bok og lengter etter en kopp med kaffe. Det er noe spesielt med dagens første kaffekopp! – Sier jeg, og ble brått 40 år gammel, haha. Det er godt å bare slappe av her hjemme, og jeg kjenner at jeg ikke har så lyst til å bevege meg ute blant folk. Vixen var en ting, men jeg føler meg ikke helt.. klar? Følelsesmessig stabil? Dere vet kjærlighetssorg, det går så opp og ned. På toppen av verden det ene sekundet, på bunnen det andre. Jeg får heller være sosial via dataen, kontakten med dere er jo det viktigste.

Jeg har jo uansett masse å gjøre, jeg er litt over halvveis i boken nå. Hva i all verden har jeg gitt meg ut på!? Haha.. Når jeg etter mye slit endelig er ferdig med alt dette, så kommer det til å føles så fantastisk. Det er jo gøy, og ikke minst veldig givende å skrive dypere tekster! Når jeg skriver noe veldig bra tenker jeg at jeg vil poste det på bloggen med en gang, men det beste er jo å vente. Spare det til boken.. Åh, som jeg gleder meg til dere får lese!! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg