ja, vi er enda venner



Jeg hengte litt med disse guttene idag. Dere husker vel? Nå er det 1 år siden vi danset sammen. Tiden har gått så fort, men mellom oss har ingenting endret seg. Jeg er enda mobbeofferet i gjengen altså, haha.. Det jeg er mest takknemlig for med hele “mitt dansecrew”eventyret er at jeg fikk bli kjent med disse! Jeg hadde en helt okei dag, som dessverre gikk litt nedover mot slutten – til tross for all oppmerksomhet man får, eller all anerkjennelse man får, så har vi alle et privatliv som til tider ikke er så bra. Men å møte disse guttene gjorde det hele litt lettere, de er gode å snakke med. Tskjorten jeg har på meg er ny forresten, fra Moschino. 

Nå spiser jeg og Ariel pizza (jepp, hun har laget blogg!), og snakker om alt og ingenting. Jentetid. Det har jeg jo hver dag nå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg