diett?

En god frokost! Brød med hjemmelaget bringebærsyltetøy, ost med agurk, eggerøre, vitaminshot og økologisk melk.

Tenk, nå er det søndag allerede. Jeg har seriøst latet meg hele helgen med masse mat og tv, haha. Jeg har sovet så legne at jeg er usikker på hvor all energien skal gå, og derfor blir det dansetrening for min del! Med guttene fra unique. Det blir gøy, nå er det jo ett år siden vi danset på tv!

Jeg har akkurat spist en god lunsj, som dere kan se på bildet over. Så sykt godt! Jeg får alltid masse spørsmål om hva jeg spiser og hvilken diett jeg går på. Jeg går ikke på noen diett, jeg spiser det jeg vil men jeg prøver så klart å spise bra og ordentlig mat. Mat som min følsomme mage (får vondt av brød, pasta osv) liker. Men en og annen pizza / pasta blir det absolutt i blant, haha. Nå vet dere! 

Forresten så ble jeg nettopp gjort oppmerksom på at det såkalte “puppestuntet” mitt fikk en halv million visninger på et døgn hos tv2.. Sykt! Jeg hadde virkelig ikke trodd at det kom til å bli en så stor greie. Det er jo enda bare en kropp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg