fra sophie til sophie

Jeg bestemte meg for at jeg var snill i fjor, og da ble det også en julegave til meg selv som kom på døren i går kveld. Den er av merket Givenchy, og jeg bestilte den på net-a-porter.com. Som dere vet er jeg veldig glad i vesker med kvalitet som jeg kan ha i flere år, og arve ned til mine eventuelle barn en gang i framtiden. Jeg kjøper meg nesten aldri klær og slikt lengre, men det er noe med vesker.. Denne er også såpass stor at jeg får plass til pc og alt mulig annet jeg trenger. Jeg er fornøyd! 

PS. Verdens høyeste, men veldig fine roser har jeg også fått. R kom med dem da han skulle hente de siste tingene her, og det gjorde en kjip situasjon litt mindre kjip. Jeg ble iallfall veldig glad. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg