BACK ON TRACK

Jeg kom akkurat hjem fra trening, det var lenge siden sist! Jeg har vært på latsiden helt siden før jeg dro til Harstad, så det skal bli deilig å komme igang igjen. Jeg hadde jo så bra flyt før jeg dro! Da kunne jeg trene flere ganger i uken, og jeg følte meg så bra.. Jeg må inn på de banene igjen. Jepp!

Jeg og Charlotte løp litt på mølla, trente rumpe og tøyet ut. Rolig start, men det kan bare bli bedre! Forhåpentligvis hjelper det på søvnen senere også. Nå blir det fiskesuppe + tv-titting! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg