Charlie forsvant i går…

I går toppet utvilsomt listen over jævligste nyttårsfeiringer noen sinne.. Jeg skrev jo på kvelden i går at Charlie, hunden min ikke er så redd for raketter og smellere? Vel, så feil kan man ta. I går skulle noen i familien lufte han litt, uten bånd (fordi de var i hagen), og lille Charlie skvetter til og legger ut på en ensom ferd mot skogen. Jeg ble beroliget om at hele familien skulle ut å lete, det var 15 minutter til jeg skulle bli plukket opp, så jeg dro på nyttårsfest og håpet på det beste. En time ble til tre, tre timer ble til seks og seks timer ble til ni uten at lille Charlie kom hjem.

Jeg har grått så mye inatt, og jeg har vært så redd. Jeg klarte ikke å kose meg så jeg takket for meg rundt klokken 01:30, før jeg sovnet ba jeg til gud om at Charlie måtte dukke opp igjen. Han er virkelig alt for meg, og jeg hadde sett for meg at han hadde blitt kidnappet, tatt av rev, påkjørt, fryst ihjel og gud vet hva.. Jeg var også forberedt på å gi ut en dusør til de som fikk han trygt hjem til meg igjen..

Men hvem sto på døren klokken 06 i morges? Jo, CHARLIE!!!!!

Jeg aner ikke hvor han har vært eller hva han har gjort, han var i godt humør og helt normal da han kom hjem. Kanskje han bare var på nyttårsfest selv? Haha.. Men shit for en panikk jeg har hatt i natt, jeg har ikke opplevd verre. Han skal aldri ut uten bånd igjen, ikke engang i hagen. NEVER! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg