HIGHLIGHT / CONTOUR

annonse

Hei jenter (og gutter som vil kjøpe en julegave!).

Nå har jeg et supert tilbud til dere. Som dere vet elsker jeg sminketeknikken highlight og contour, det går ut på å skyggelegge og markere deler av ansiktet. Jeg gjør denne teknikken daglig, men det er veldig vanskelig å finne gode produkter til en billig penge. De fleste palettene koster over 300 kr, så må man kjøpe børster i tillegg. Vel, nå kan du få 5 utgaver av mitt favorittmagasin DET NYE, og en highlight contour kit fra makeup mekka MED børster, til bare 129 kr! Dere finner tilbudet her. 


Det jeg selv elsker med DET NYE er variasjonen av innhold. I dette nummeret var det en veldig fin artikkel om å både elske å være sosial, men også å være alene. Hva kalles det egentlig, og er det unormalt? Der lærte jeg masse! I tillegg er det alltid mote, sminke, reise og intervjuer. DET NYE går ofte litt “foran” andre magasiner i Norge føler jeg, med å tørre ting ikke alle andre gjør. Som for eksempel sminkefri utgave, rumpa til fotballfrue, og mer. Jeg synes det er dødskult, og det er en ære at jeg selv har fått være i bladet! Jeg føler også de går litt dypere i tematikken og hva de velger å ta opp enn mange andre blader. I tillegg er det lite reklame i bladet, har dere noen gang lest et magasin og føler dere leser 90% reklame, 10% innhold? Her merker jeg ikke noe til det, og koser meg med bladet fra start til slutt. 


I tilegg er sminkesettet fra makeup mekka VELDIG bra. Her har dere meg mens jeg tar på meg sminken, hehe. Så da kan dere se litt av teknikken jeg bruker! Etterpå er det bare å blende ut, så blir det superfint og naturlig 🙂 Verdien på dette er 380 kr, men du får det som sagt til 129 kr med fem utgaver av det nye! Her finner du tilbudet.


 

Alle spørsmål vedr. abonnement på Det Nye kan rettes til [email protected] på hverdager kl. 8-16.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg