CHAMPAGNE FRA SE&HØR

Jeg kom hjem til en hyggelig overasskelse som min mamma har spart til meg! Hver uke sender se&hør ut en champagneflaske til noen som fortjener det, og for litt siden var det min tur. Tusen takk!

På snakk om se&hør, jeg kjøpte bladet på gardermoen og jammen så jeg ikke noen kjente fjes.. Jeg er spessielt nysgjerrig på det bildet med meg, Linnea og Atle. Jeg aner ikke hvordan det kom til, jeg husker det ikke litt engang.. For en gjeng.

Nå skal jeg sovne til en julefilm! God natt, folkens. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg