EXTENSIONSKOLLEKSJONEN MIN ER UTE!

reklame for egen kolleksjon

Som jeg nevnte litt kort tidligere i dag så har extensionskolleksjonen min kommet ut! ENDELIG! Det føles helt fantastisk.. I ukene framover skal jeg dele masse tips om hvordan man fester dem på for at det skal se mest mulig naturlig ut, og jeg vil også gjerne dele bilder av dere lesere som har kjøpt clipsene, om dere vil. Det er allerede mange som har bestilt, noe som er superkult! Jeg vet dere kommer til å bli fornøyd, og send meg gjerne bilder på [email protected] så får dere en shoutout på instagram med det fine håret på. 

 

Jeg bruker selv nå fargen #pink. Dette er extensions i 50 cm / 200 gram, som er ekstra tykt hår. Det er like tykt fra starten av festene til bunnen, og ser derfor ikke slitt eller “pistrete” ut. Jeg har laget extensionsclips med mine favorittfarger som jeg selv har hatt på håret, da ble det naturlig å ta bayalage (en mer naturlig dipdye, på en måte), og nå rosa. 

Denne reklamen ruller faktisk på tv2 livsstil og tv3 nå! Veldig kult. Her har jeg fargene #grey blandet med #7. 

Jeg har brukt extensions i 6 år, og jeg har virkelig funnet fram dem i best kvalitet. Noen synes kanskje prisen er litt stiv, men tro meg, jeg har pushet den ned så langt som mulig med tanke på kvaliteten. Dette håret “burde” ha kostet mye mer, og jeg har fått mine frisørvenninner til å gå igjennom det, style det, fikse på det, for å se at det virkelig holder mål. Og det gjør det! Derfor har det også tatt så lang tid. 

Jeg er iallefall dritfornøyd! 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg