TONE DAMLI GIR MEG SKRYT?

Satt nettopp og scrollet igjennom VG, når jeg så et kjent ansikt – Tone Damli. Rett ved siden var et ansikt jeg skulle ønske ikke var så kjent men jo det var meg, hehe.. Grusomt fælt bilde VG hadde valgt ut, men WOW for en hyggelig sak å lese! Jeg mener, hele Norges Tone Damli synes jeg er tøff? Hun vet hvem jeg er? Ja, vi smiler til hverandre når vi passerer hverandre men at hun vet jeg eksisterer hadde jeg ikke trodd da jeg løp etter henne for autograf for nå kanskje 8-9 år siden. Livet altså. Dere kan lese saken her! 

 

Jeg skal begynne å røre meg mot trikken og komme meg til Charlotte. Hun har passet lille Charlie de siste to dagene ettersom jeg kom til å være så travel med kjendisgallaen, og da vil jeg helst ikke etterlate han alene.. Men dont worry, den lille hunden min elsker mennesker og han merker ikke engang at han ikke er hjemme, tøffingen ♥ Videre utover kvelden blir det nok avslapping med en serie og kos, det ser jeg fram til! Jeg har vært rimelig redusert etter festingen i går, men jeg hadde jo god grunn til å feste – dette skriver jeg med et stort smil!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg