DE PERFEKTE JULEGAVENE FOR VENNINNER

annonse

Først og fremst – det er veldig mange som spør meg om hvor mobildekselet mitt er fra. Det forstår jeg godt, det er så fint! Dette er vel første gang jeg ikke bytter deksel hele tiden, det er så tidløst. Dere finner dere her!

 

Så til noe annet. Det er jo veeeeldig mye snakk om julegaver nå for tiden, og tidligere har jeg nesten utelukkende tipset om sminke. Men man kan jo gi så mye mer! Idag hadde jeg med meg noen skjerf til venninner som før-julsgaver ettersom vi ikke blir å se hverandre på julen. De ble SÅ glade! Utrolig fine skjerf i god kvalitet som varmer veldig. Jeg har gått i kjole idag liksom, fordi skjerfet varmer så mye. Dette skjerfet fikk min fine venninne Joanna..

Du finner det her!

Og min venninne Marie fikk et sykt fint i en jeans-lignende farge. Denne fargen har jeg ikke sett i skjerf før, det er så fint! Dere finner det her! 

Og her har dere mitt! Min favoritt. Altså det er så mykt, deilig og fint. Det er en perfket julegave! Begge jentene mine ble sååå glade for disse, litt dyrere skjerf i god kvalitet som holder lenge. Mitt er faktisk over ett år gammelt. Så mye finere enn acne! Alle skjerf finner dere her. 

Og enda bedre!? Med koden “ullskjerf” får dere 60 kr rabatt på alle skjerf dere bestiller! Og jeg har sjekket med leverandøren, alt er dyrevennlig. Sauer må klippe seg, men her er det ikke dyreplageri eller slakt inn i bildet. 

Alle er fra buyhelse, en nettside hvor de har sykt mye gøy som man kan handle enten til seg selv eller i julegave. Alt fra hold-in undertøy til det jeg viser over her, duftelys og treningstightser. Anbefales å titte innom! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg