JEG VIL IKKE HA DRAMA!

annonselenke

Først og fremst – jeg har såpass tiltro til dere lesere som mennesker at jeg regner med dere forstår at sist innlegg ikke var ment for å såre noen. Det var ikke ment for å henge ut, eller gå til personangrep. Det er jobben til noen jeg snakker om, selv om det er en personlig jobb. I dont want no drama! Og det tror jeg dere skjønner, men i tilfelle du skulle hoppe innom her som ny leser så ja velkommen og nei jeg er ikke slem.

Uansett da! Effektiv og fin dag. Startet med trening hos min PT på fitfactory, etterfulgt av besøk hos hudlegen (skal begynne på iso igjen.. pokker), og så filmet jeg siste del av reklamefilmen jeg har medvirket i. Den kommer på tv nærmere jul! Og så.. Så tok jeg bilder med Joakim. Og nå.. skal jeg jobbe på pcen. Forhåpentligvis rekker jeg å se shrek 4, jeg har sett alle de tre andre filmene på rekke og rad de siste dagene, haha. Litt av en maraton, de filmene er så bra da! Joakim bare “hvordan rekker du alt du gjør, OG ha shrek-maraton!?”. Prioriteringer, altså..

(annonselenker) Cardigan finner dere her / topp her

Vi blogges om litt, folkens! Og ja jeg fikk mobilen min tilbake, en mann hadde funnet den og lagt den på lading, woho! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg