FOR EN LITT BEDRE HVERDAG

annonse 

Som dere kanskje har forstått har jeg en veldig travel hverdag, og (heldig som jeg er) blir dagene mine mer og mer hektiske jo eldre jeg blir. Jeg har mange baller i luften og mye jeg skal tenke på, og da putter man overasskende nok seg selv og egen helse i andre rekker. Når jeg har mye stress så spiser jeg veldig ujevnt og mye usunt, jeg tar mye mat på farten og subway har vært en soleklar favoritt for meg den siste tiden. Det, eller kanskje mcdonalds.. Hehe.. Det er sikkert flere som kjenner seg igjen og har hektiske perioder med mye studier og jobb, og da passer det ikke å bli syk gjør det vel? Det er som regel nettopp da man blir det, og energien er fraværende. Jeg trenger all energi jeg kan få, det vet jeg dere gjør også! Jeg har en god stund gått på kostilskudd og det har gjort så mye for meg. Det kan jo ikke erstatte maten, men det hjelper meg på vei når jeg ikke kan få i meg alt jeg trenger hver eneste dag. Jeg har som dere vet brukt kosstilskuddet fra good for me for å hode meg frisk, holde energien oppe, og nå som høsten er her er det viktigere enn noen sinne. 

Jeg er som de fleste andre sikkert en skeptiker til hva man leser eller hører om av annonser. Man blir lovet så mye, og man kan jo lure på om det faktisk fungerer? Men Good for Me holder ikke noe de ikke kan love. Jeg har skrevet ordtaket deres før, men jeg sier det gjerne igjen. “Ingen mirakelkurer, bare kostilskudd av god kvalitet”. Det er ærlighet, det! Vel vel, over til mine favoritter! 

 

 

Betakaroten 

Betakaroten har jeg jo fortalt dere om mange ganger før, så dere vet nok greia. Disse tabelettene gjør at jeg aldri lengre blir solbrent, det elsker jeg! Man blir også raskere brun, de beskytter huden og styrker immunforsvaret. Jeg har vært fast bruker i .. to år nå? Kanskje tre? Tommel opp! 

Vitamin D

Da jeg sjekket hva jeg manglet av vitaminer for en tid siden, var D-vitamin det jeg hadde mest mangel på. Dette har jeg til felles med veldig mange andre Nordmenn ettersom vi ikke ser så mye av sola igjennom året, spessielt ikke nå som mørket kommer. Vitamin D forebygger benskjørhet, det styrker også immunforsvaret.  Dette ser jeg på som et av de viktigste tilskudden jeg tar av flere grunner, men også fordi jeg etter min siste legesjekk overhodet ikke hadde noen mangler, og at jeg ikke blir syk slik som jeg hyppig ble før. Dere vet hvorfor man føler seg så mye bedre av å være i sola? Vel, det er vitamin D. Ps: om du kjøper to andre produkter får du med vitamin D gratis på kjøpet! 

Omega 3 

Omega 3 er vel nærmest noe alle nordmenn kjenner til eller har tatt på et eller annet tidspunkt, tror dette er kostilskuddet som står våre hjerter nærmest, haha. Men det er kanskje ikke like lett å huske på å ta det når man blir litt eldre? Dere visste kanskje ikke at disse også er bra hjerte, hjerne og syn, i tillegg til muskler og ledd? Dessuten klarer ikke kroppen å produsere Omega 3 så derfor må man få det tilført. 

Superfrukt.

Denne har jeg blogget om før, og den er også for tiden min favoritt. Disse tablettene gir mer energi, hjelper deg som har dårlig kosthold og er dårlig til å spise variert, akkurat som meg i denne perioden her. Her er det 23 ulike ingredienser i en liten tabelett som gir deg det viktigste fra frukt, alt i ett. Det er som supermat!


 

Good for Me har virkelig vokst i det siste, og om dere ønsker å følge med på deres tilbud kan dere melde dere på nyhetsbrev på deres nettside. ♥ Da får dere gode tilbud på mail! De har mange flere kostilskudd enn bare de jeg har nevnt her, så det kan være fint å å sjekke ut nettsiden uansett. Lykke til! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg