HVOR KAN MAN MØTE MEG UTE I OSLO?

annonselenke

Jeg har tatt en helomvending denne kvelden, og nå blir det faktisk fest. Robin sitter på venstre side av meg og irriterer noe JÆVLIG med vilje fordi jeg er treig med å blogge, så jeg skal kjappe meg å bli ferdig her, gi han noen liter alkohol så holder han kanskje kjeft, haha. 

Kjolen er utsolgt / jakke finner dere her.

Vi skal muligens på Tijuana først for å spise, og utover kvelden blir det BLÅ! 🙂 Så for dere som har spurt hvor man kan møte meg ute i oslo, så er det som regel der eller på stratos om jeg først drar ut liksom.. Liker Skaugum også. Og jæger.. Og tilfeldige små barer her og der. Parkteateret er også gøy! Der ble det brått en del, haha. Da jeg først kunne dra ut var jeg endel på nox og baroque, men nå hater jeg de stedene og drar heller hjem eller på mcdonalds enn å dra dit. Mer overfladiske drittplasser fult av folk som suger seg til chanelvesker skal man lete lenge etter. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg