IKKE LA DET ØDELEGGE SMILET DITT

Dette visste kanskje flere av dere fra før av, men i tilfelle dere ikke har fått det med dere enda – jeg skal få regulering. JEG-SKAL-FÅ-REGULERING. Det er av en eller annen syk grunn flaut å innrømme for mange, så jeg vil gjerne ta et oppgjør mot det nå. Hvor mange som leser denne blogge nå har reguering, har hatt det eller skal få det? Jeg vil tippe at det er veldig, veldig mange. Da jeg var hos tannlegen sist spurte han om jeg ville ha foran eller bak tennene, jeg sa at jeg egentlig ikke bryr meg. Regulering er jo søtt! Den første gutten jeg var forelsket i noen sinne (jeg var 9 år) hadde regulering, jeg husket så godt at han skulle tegne bilde av en sol så tegnet han en sol med regulering. Jeg var solgt, håpløst betatt og forelsket. Jeg ville også ha regulering for da hadde vi noe til felles. Det er ikke fullt så deilig nå som jeg er voksen og må betale i dyre dommer og i tillegg må ha en operasjon for å rette på kjeven, men vet dere hva? Det er sånn det er. Jeg skal bære min regulering med stolthet og smile like mye til både nære og kjære, ukjente, på tv, rød løper eller hva det nå måtte være. 

Jeg tror regulering kan føles tungt enten du er voksen eller ungdom, og jeg vet flere venninner som skammet seg over sine tannproblemer. Ikke gjør det! Jeg synes det er så søtt, om det hjelper noe! Om jeg møter noen av dere lesere som også har regulering når min er på så kan vi ta regulerings-selfie og gjøre det til en greie, kanskje det blir nye store, som mellomrom mellom lårene eller en rumpe på størrelse med hele nord-europa? Vi finner ut noe! Og om du som leser dette akkurat nå sitter på ungdom/barneskolen/videregående eller hva det måtte være og noen kanskje gjør narr av deg på grunn av reguleringen din (hvordan våger de..), så kan du si “hallo, Sophie Elise synes regulering er sexy”. Det kan hende de svarer tilbake med at jeg er en oppblåsbar idiot som ikke aner forskjell på høyre og venstre, men det får da være. Jeg kan gå på date med deg, kjære. 

Bare be prud, reguleringen kommer av og da ser du så utrolig smashing ut. I mellomtiden kan du eie den reguleringen som om den var en ny chanel, hehe. Det skal ihvertfall jeg prøve på! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg