TENK AT JEG IKKE VET?

Idag startet jeg dagen med en treningsøkt hos Fit Factory sammen med min PT Cathrine! Det var så alt for lenge siden sist og jeg har sett tilbake på bilder hvor jeg trente to ganger i uka med henne, og  det krever faktisk ikke særlig mye mer før å få gode resultater. Cathrine vet virkelig hva hun gjør og hun har hjulpet meg masse, vi trener nesten kun rumpe og hun har lært meg fantastiske øvelser. Når jeg har vært på ferie har hun sendt meg bilder av øvelser jeg kan gjøre og hun holder motivasjonen oppe selv om vi ikke møtes hver dag. Bare det å faktisk vite hvordan man gjør squats, utfall etc på mest effektiv måte har hjulpet meg mye (ettersom jeg gjør treningsøvelser når jeg venter på noe / kjeder meg). Nå er planen to ganger i uka igjen, så må jeg nesten bare prioritere det! Sykt å tenke på at jeg ikke vet hvordan det føles å være i min beste form, men det må jeg jo få oppleve!

For meg er det helt perfekt å trene på Fit Factory, der får man være helt alene med en personlig trener og slipper at folk stirrer. For meg er jo det nesten et must, jeg kan ikke trene på f.eks Elixia.. Det har jeg prøvd, og jeg klarer ikke å konsenterere meg eller gi alt når folk kommer bort hele tiden eller stirrer. Men jeg anbefaler for all del Fit Factory for ikke bare offentlige personer, men absolutt alle for det føles befriende å trene alene! Det er heller ikke binding, så man kan kjøpe en og en time, bare for å lære seg litt som man kan ha med seg på egenhånd 🙂 Akkurat nå har de faktisk kampanjetilbud, dere kan sjekke ut det, eller bestille en enkelt time her. 

Haha, beklager at jeg ser så trøtt ut på bildene. Jeg VAR trøtt, og helt usminket – det er jo deilig å kunne gå slik på trening, man er jo tross alt alene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg