VIDEOBLOGG – FIRST IMPRESSIONS

annonse

I anledning rosa måned på coverbrands (masse tilbud!) bestemte jeg meg for å lage en så kalt “first impressions” video! Altså hvor jeg bare åpner pakken og forteller hva jeg tenker / tester produktene. Jeg har redigert videoen men av en eller annen grunn vil den ikke lastes opp, så her kommer en uredigert versjon.. Men jeg synes på en måte litt av sjarmen er at det blir ekte 🙂 Forresten hater leppene mine så mye så ikke tenk på de please..

 

SmileLab finner dere her.
Tangleteezer hårbørste finner dere her.
Mary-Lou Manizer (favoritten!) finner dere her.
Sminkeveske her
Berry M leppestift her
Warpaint 7 W/7 her 

 

Coverbrands har 25% rabatt på en rekke rosa bestselgere som dere finner her, som varer ut heeele oktober! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg