IKKE HELT A4

Elsker når bloggere bare “ah, høsten er her”, fordi det visste vi jo ikke fra før av.. Men ey, se på disse fine bladene da! Jeg elsker denne årstiden, bedre enn sommer og vinter. Anywho, jeg sitter i sofaen sammen med mine to gutter og koser meg. Robin har bestemt hvilket program som snurrer på skjermen så det er så klart noe svensk reality med masse kjendiser jeg aldri har hørt om, og vi har nettopp spist en heeel pose full av smågodt fra Yummi Heaven. Det var helt kaos på godteributikken idag, faktisk! Jeg måtte bryte meg fram til favorittgodteriet mitt, jeg hadde nesten glemt at godis er forbeholdt lørdager for de fleste og da går jo alle helt bananas. 

Jeg har på meg skjer fra burberry / jakke fra h&m / bukse fra nelly her / sko fra louis vuitton 

Jeg har sovet så sykt lite den siste tiden, og da begynner jeg å føle meg litt nede. Jeg klarer ikke å jobbe slik som jeg vil, jeg klarer ikke å fokusere og ja.. Jeg vil gjerne hente meg litt inn på søvn nå, kan man jo si! Jeg skal lage meg en smoothie tenker jeg, og så faktisk legge meg. Robin blir forbanna for at jeg ikke sitter våken men det gjør jeg hver kveld nesten, og likevel må jeg stå opp tidlig fordi jeg ikke har fri i helger, og det er det ikke alle som forstår. Well well!

Vi snakkes i morgen <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg