OMG, SI HALLO TIL DEN NYE MEG!

Jeg kan ikke tro at det gikk, men.. nå har jeg grått hår!


 Og akkurat den nyansen jeg ville ha! Jeg hadde aldri i mitt liv trodd det kom til å gå på bare en dag, håret mitt var jo slitt fra før av og i tillegg veldig mørkt, på enkelte steder i håret nesten svart. Men her sitter jeg nå med mine nye, fine lokker og er i sjokk, haha. Håret mitt føles ikke slitt engang, og jeg mistet knapt noe. Litt ble jo slitt i tuppene og falt av, men ikke noe jeg merker. Dette tok 9 timer, men det var kortere tid enn forventet med tanke på at jeg også satt på extensions! Hun som gjorde det heter Sara W, hun jobber på hendrix hair pilestedet og er en god venninne av meg. Dere kan nå henne på sms 91794426 om dere vil bestille time eller har spørsmål – tro meg, hun klarer faktisk det aller meste, for dette er jo bare sykt! 



Ellers kom oppdateringen nå fordi jeg som nevnt tidligere hadde tatt med meg feil lader til macen og ble sittende uten noe å blogge fra hele dagen. Jeg som hadde planlagt å jobbe hele dagen, haha.. Da får jeg sitte hele natten istedenfor, dritt. Og nå går jeg på mitt snart tredje døgn med kun tre timer søvn totalt. Det er tortur! Jeg blir som et barn i trassalderen når jeg er trøtt, jeg takler lite søvn ekstremt dårlig. Rart at kroppen kan få en sånn fysisk reaksjon av å mangle søvn? Det eneste man gjør når man sover er jo bare å lokke øynene litt, og så zoner man litt ut, og det er HELE kroppen så avhengig av? Lade batterier liksom? Nei, vi mennesker er noen merkelige skapninger.. Rart at jeg eksisterer i det hele tatt. Blir vel sittende våken å tenke istedenfor jeg, virker det som. Lurer på når jeg skal møte noen som tenker som meg?

Vi snakkes i morgen når jeg er litt mindre filosofisk! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg