FIN RUMPE UTEN Å GÅ PÅ TRENING? DET ER MULIG!






En lang dag på stranden er akkurat gjennomført! Det er bare et par dager til vi skal hjem, og jeg vil ikke, som vanlig. Men det blir jo godt å klemme vår lille pelsdott av en hund igjen, og ellers bare komme inn i vanlige rutiner. På et punkt blir man jo bare så forbanna lite lekker på ferie, spessielt meg som ikke blir brun. Nå som vippeextensionsene har takket for seg, jeg har mistet flere negler og håret begynner å ligne på dreads.. Da skal det kanskje bli litt godt å komme hjem likevel, haha. Det trengs faen et helt team for å holde meg søt, altså..

I skrivende øyeblikk ligger jeg å ser på Robin som trenger på utsiden, noe han har gjort i over en time. Altså han er sporty på denne feiren, jeg er bleik og.. vel, jeg er jo trent. Men noen ganger forbanner det meg at jeg alltid, og da mener jeg alltid velger senga og en boks med cola framfor fysisk mosjon. Jeg trener når jeg kjeder meg og ikke har en seng i nærheten, det vil si treningen min blir alltid helt tilfeldig. Venter jeg på bussen? Fint, da tar jeg squats helt til den kommer, om så det er 15 minutter i strekk. Lager jeg mat? Situps på gulvet mens jeg venter på at vannet skal koke / armhevninger. Altså hver eneste gang jeg venter. Om jeg skal gå korte avstander, for eksempel fra soverommet til badet, tar jeg utfall (knebøy). Jeg tar alltid trapper, ikke heis. Da jeg var liten øvde jeg alltid på spagaten hver gang jeg skulle gå ut en dør, og det fikk jeg til etterhvert.  Men å faktisk knyte på seg de skoene, ta det ekstra skrittet å gjøre noe med “vilje”? Jeg har ikke sjans. Så der har dere altså mine triks om hvordan man kan få en fin spretten rumpe uten å aldri gå på treningsstudio 🙂 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg