SLIK SER EN PRIVAT MYSTORY MED MEG UT

Det er ofte dere lesere spør meg om jeg ikke kan skaffe meg snapchat og hvorfor jeg ikke har det. Jeg hadde en åpen snapchat med mystory da jeg var med på mitt dansecrew, men helt ærlig følte jeg at det ble alt for mye. Jeg er ikke komfortabel med å være “over alt” og jeg føler jeg må velge litt hvor jeg skal være synlig. Jeg er så mye i media og jeg har en stor blogg, så å skulle oppdatere jevnlig på snapchat i tillegg følte jeg ble litt for privat. Da får man jo se det aller meste, og det liker jeg ikke helt.. Jeg vil ikke gjøre alt for å bli mer kjent og jeg ønsker ikke å “selge” meg selv så til de grader bare for å holde på en interesse hos folk..

MEN jeg synes det er veldig morsomt når venner filmer, og da får jeg plutselig litt lyst likevel! Min gode venn Joakim la ut sin mystory fra igår natt, og her er jeg jo ganske sentral. Og jeg var faktsik langt ifra full her, så det er altså slik jeg er til vanlig når jeg er med venner. Litt hyper, kanskje? 

Siden jeg ikke har kommentarfelt lengre får jeg ikke helt sjekket interessen som før, men om DU vil jeg skal lage en snapchat med åpen mystory, trykk gjerne liker på facebook-knappen under her <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg