4 stjerners middag!

reklamelenke

Nå er jeg igang med innspillingen av 4-stjerners middagt!


Jeg har blitt spurt om å være med på dette programmet så utrolig mange ganger men har alltid takket nei fordi mine kunnskaper på kjøkkenet ikke er de beste, men nå ble jeg altså overtalt. Programmet spilles inn fra mandag-torsdag denne uken og jeg vet ikke når det kommer på tv, jeg holder dere oppdatert. Så langt virker opplegget veldig spennende og jeg er glad for at jeg bestemte meg for å være med til slutt 🙂

Selv om jobbdagene er lange skal jeg holde oppdateringen her inne som normalt – jeg vet ikke hvor mye jeg kan røpe om selve programmet, men jeg tror dere vil få en god latter av meg på tv ihvertfall, hehe.

Kjolen min finner dere her. 

Ønsk meg lykke til! Bildene over er fra intervjuet vi gjorde tidligere idag om mine forventinger til kvelden.

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg