DEN VONDESTE ANSIKTSMASKEN

 


inneholder reklamelenke

Jeg har hatt noen venninner på besøk hele kvelden og ettersom prioriteringene mine er helt ute å kjøre, har jeg nå spakveld hjemme samtidig som jeg jobber. Jeg har bleket tennene, tatt caster-oil på brynene (det hjelper på for hårveksten) og nå sitter jeg med en blackhead-killer” ansiktsmaske. Man kladder det ut i ansiktet, lar den tørke i 45 minutter og så skal man dra den bort fra ansiktet og da vil også porer og småhår bli dratt bort. Jeg har prøvd denne før og synes den fungerer veldig bra, men den gjør SYKT vondt å dra bort faktisk! Det kjennes ut som om man vokser hele ansiktet. Men man blir jo veldig myk og fin etterpå, så det er verdt det. ;)

 

Genseren min finner dere her.

Jeg håper dere har det fint! Jeg har takket ja til å være med på 4-stjerners middag så uken min blir helt forjævlig, haha.. GUD være med meg… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg