DET ER IKKE ALLTID SOM DET SER UT

i går fikk jeg en kommentar på instagram som var noe sånt som dette “åh, du har så fine lår, så perfekt tigh-gap. Hvordan har du fått det?” og da fikk jeg så vondt langt inne i sjela. Nok et bevis på at instagram og bilder vi viser til offentligheten gjør både oss selv og andre syke, og her var jeg også selv skyldig i det, noe jeg sikkert ofte er.  Dette er et superduper kleint innlegg for meg å lage, men jeg føler det MÅ ut.

Slik kan beina mine se ut om jeg finner rett vinkel..

Men da står jeg og pusher rumpa bak, så om jeg slapper litt mer av ser jeg slik ut…

Men om jeg slapper HELT av, ser jeg slik ut.. Altså ingen tigh-gap på meg.

 

Så vet dere! Vær kritisk til det dere ser på internett og ikke ta det som en fasit alltid:)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg