NAVNET PÅ HUNDEN VÅR


.. Jeg måtte bare skrive noen ord til dere likevel, for jeg er verdens stolteste “mamma” akkurat nå! Hunden er nå navngitt og heter Charlie, vi googlet bare “famous people with dogs” (haha) og så het Hugh Hefner sin hund Charlie. Slik ble det altså! Og idag var han i bånd for første gang. Det gikk over all forventing! Jeg tror virkelig vi har hatt enorm flaks med den lille hunden her. Jeg tok han også med på trikk for første gang som han faktisk likte (å se ut av vinduet er jo megamorsomt) og så dro vi på dyrebutikken for å kjøpe litt leker som han fikk velge selv.. Eller rettere sagt, han spiste på noen leker der inne så da måtte jeg kjøpe dem, haha. Alle kommer bort og hilser noe som er kjempetrivelig og jammen har han ikke tatt sitt første bilde med en bloggleser også 😉

Jeg har alltid lovet meg selv at den dagen jeg får barn skal jeg ikke være den type mamma som legger ut bilde av alt barna gjør. Men jeg vil jo legge ut bilder av Charlie HELE TIDEN så noe sier meg at jeg ikke kommer til å bli helt som jeg hadde tenkt, haha. Skikkelig hønemor, tror jeg.. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg