min kjærlighet

 

 

 

reklamelenke


Jeg har vært skikkelig dårlig de siste dagene, noe som også drar ned på humøret når jeg ikke får gjennomført alt jeg gjerne skulle ha gjort. Da er det fint å ha en god kjæreste. Enkelte dager føles livet tungt, og i perioder kan også et forhold føles tungt når rutinene veier for hardt – men slik er det vel for alle, om alt går på skinner hele tiden er det jo ikke noe gøy. Jeg er veldig glad for alt vi har kommet oss igjennom, og jeg er glad for at vi begge føler det samme. Idag la jeg en liten gave i bilen til han som han så en liten stund etter, og tydeligvis har han aldri blitt så glad før i følge han selv, haha. Men det føltes fint, jeg ville jo bare takke han for å være en enorm støtte for meg. 


Toppen min finner dere her – og så har jeg fått ny farge fra spraytanhuset idag. 

Ellers lurer jeg veldig på hva jeg mente med “11:00 – tvinnspilling” som står i avtaleboken min for imorgen. HVA gjelder det? Jeg har ikke skrevet navn eller oppmøtested, herregud.. Så om noen av de det gjelder leser dette, kontakt meg på mail enda en gang! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg