hvorfor er jeg så glad?

Hei bloggen! Jeg er i sykt godt humør idag, og det beste er vel at jeg ikke har noen særlig grunn til å være ekstra glad idag – jeg bare er det. Nå høres det jo ut som om jeg er konstant sur, det er jeg ikke, men dette føles bare som en flott dag! 


(reklamelenke) Genseren er Anne-Sofie sin / bukse finner dere her / veske louis vuitton 

Det er overskyet i Tromsø idag, og når Anne-Sofie sier “det er 17 grader” betyr det egentlig mye kaldere så vi har gått en kjølig tur til butikken og tilbake for å handle inn godteri og pizza. Jeg reiser hjem idag, så vi skal bruke tiden på litt venninnekos før jeg må dra til flyplassen. Det har vært en veldig hyggelig helg her, men jeg gleder meg også til å komme hjem å sove med min kjæreste igjen. 

Håper dere har en topp søndag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg