hvordan bli like brun som meg

annonse

For litt siden oppfordret jeg dere lesere til å kutte ned på / slutte med solarium. Jeg har klart det, har dere? Vel, jeg holder meg jo enda brun og fin, så det skal ikke stå på det! Bare se på beina mine, for eksempel:

Det er ikke lengre en unnskyldning å legge seg inn i solariumsboksen for å få en fin farge eller å grille seg til hudkreft i syden. Man kan få de eventuelle vitaminene på andre måter, og brunfargen? Den kommer mye lettere ved hjelp av selvbruning, om du bare velger rett merke og fremgangsmåte. Jeg sprayer meg jevnlig hos spraytanhuset, men når jeg ikke er i oslo / når jeg ikke har tid til å gå dit gjør jeg behandlingen hjemme. Siden jeg nå er vandt til å gå hos en proff er det viktig for meg at produktene jeg bruker hjemme holder mål og får gode resultater. Jeg har vært fast bruker av spraytanen fra sunspa i flere år – det er bare å google sophieelise sunspa, så finner dere utallige innlegg jeg har skrevet helt fra 2012 og til nå om samme produkt. Det er så bra!

Før du begynner med sprayingen, er det viktig at huden er ren og ikke full av løs hud eller gammel farge. Det er viktig med en god skrubb først! Jeg har en fra cocoa brown alltid stående i dusjen og bruker den ca annenhver dag. En god scrub gjør også at fargen blir finere og sitter lengre. denne fra cocoa brown er rimelig og er drøy i bruk, i tillegg er jo innpakningen rosa og søt.

Så til selve selvbruningen. Her ser dere to favoritter, sunspa fitness og sunspa chocolate (begge er på 20% avslag akkurat nå). Du bør velge sunspa fordi den er luktfri, den legger alltid en jevn farge hvor du slipper å bruke hendene etterpå, den tørker fort, varer lengre, gir en dyp brunfarge (ikke orange), er drøy i bruk og den flekker ikke av. Forskjellen er at fitness er for den mer aktive brukeren, og choclate er hakket mørkere. Jeg liker best sistenevnte, fordi jeg føler begge holder like bra uansett.

Her kan dere se skillet mitt etter dagens runde:


Jeg anbefaler sunspa på det varmeste – vær smart, hold dere unna sola og bruk selvbruning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg