nå er jeg lykkelig eier av…

sponset produkt

SJEKK HVA JEG HAR FÅTT MEG, DA!

Idag har jeg virkelig hatt det UTROLIG morsomt! Jeg og R har nemlig fått to “classywalks” som dere sikkert har sett her og der på internett. Blandt annet har jo Justin Bieber en slik! Ettersom vi har to stk i hus kan vi rulle hvor som helst nå, hehe ;)

Det var faktisk ikke vanskelig, man trenger et par minutter i starten på å finne teknikken og så er det bare å kjøre avsted! Det er enkelt å svinge, øke fart, senke fart å komme seg av og på. Jeg trodde aldri jeg ville ha klart dette, ettersom jeg pleier å gi opp om det tar litt for lang tid å lære seg. Min classywalk kommer nå på topplisten av favoritt duppeditter som jeg eier! ;)Jeg kjørte forresten uten sko i starten, jeg hadde på meg et par sko som var litt for store så da føltes det mer kombortabelt sånn. Men det er like lett å gjøre det med sko også.

Dere kan bestille samme som oss på stayclassy.no, og om dere bruker rabattkoden sophieelise får dere 500 kr avslag i prisen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg