familie

 

Reklamelenke


Det er jo helt umulig å få ett eneste bilde hvor alle ser normal ut, så jeg offet meg litt på denne. Midt i hele photosession viste faktisk mormor fingeren til kameraet også, ha ha.. Så det ble en del morsomme bilder! Toppen jeg har på meg er supergammel, og buksa er fra nelly her.

Jeg har ihvertfal hatt en superkoselig kveld med familie, men jeg klarer ikke å blogge så lange settninger akkurat nå. Vidsomstennene mine dreper meg 🙁 Det er så vondt på alle kanter nå, så hodepinen er der konstant og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Smertestillende funker ikke.. Jeg skal til tannlegen om et par dager, så jeg får holde ut til da..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg