avgjørelser angående neseoperasjon

Haha, når man tar bilder med fisheye-objektivet ser det egentlig bare ut som masse armer over alt.. Hei forresten! Solen skinner og livet er fint. Jeg har fått unnagjort masse ærender idag, og imellom slagene hadde jeg en konsultasjon hos klinikken der jeg opererte nesa for to år siden. Jeg fikk se bilder av hvordan jeg så ut rett før, og vi snakket litt om hva jeg ikke er fornøyd med. Jeg ble tilbudt en ny operasjon gratis, men jeg takket faktisk nei. Jeg har det fint slik som jeg ser ut nå, jeg.

Ellers har jeg vært så surrete idag, skulle si Robin og jobb i samme settning og sa “jobbin” istedenfor, så skulle jeg si “jeg har en hentemelding” og da ble det “jentemelding”, hele dagen har egentlig vært sånn. Måtte stupe etter nøklene i søppelkassa også. Da er det tipp topp og være offentlig person. Samme som at det er digg å være offentlig når man har glemt kortet og akkurat har slengt på matvarer for 600 kr som man skal betale for, slik at jeg måtte sette alle ut i butikken igjen, gå hjem, hente kortet, plukke samme varer og betale igjen. Sånt er nok veldig flaut for alle, men ekstra flaut når folk på død og liv skal sende snaps av alt en gjør. Jeg legger merke til når folk tar snikbilder (ihvertfall noen av gangene) og jeg HATER snapchat. Jeg skal aldri få meg det igjen. Dessuten føler jeg det ødelegger mye av det sosiale når alle skal gjøre seg sånn til for en stakkars liten video på snap..? Jeg forstår ikke greia. Det er nok nå, liksom..

Vi snakkes om litt, folkens!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg