jeg skal få regulering..

Det finnes egentlig ingen vakker måte å innlede dette innlegget på, så jeg sier det bare. Jeg skal få regulering.

For det første så hater jeg tannlegen jeg hadde da jeg var barn. Hvordan det mennesket kunne se meg i øynene og fortelle meg at “du har overbitt men jaja” og ikke nevne noe om regulering er for meg utrolig. Jeg trenger virkelig regulering, og hadde jeg gjort det den gang da ville det ha kostet betydelig mindre og vært over for lenge siden. Derimot så elsker jeg min nye tannlege! Jeg var usikker på hvor jeg skulle gå, så jeg gikk bare til det jeg selv kjenner. Jeg har vært på eurodent i oslo (ikke reklame) for å trekke en tann tidligere, og de var så flinke og beroligende mot meg at jeg like gjerne gikk dit igjen. Tannlegen jeg har nå er flink, rask, forteller meg alt som det er og er en koselig dame.

Til tross for flink tannlege var beskjeden jeg fikk litt mindre hyggelig. Jeg må borre et hull, trekke to visdomstenner og så må jeg enten ha regulering i 2-3 år, eller så må jeg (og dette er mest sannsynlig) ha regulering i et halvt år, så må jeg operere fordi underkjeven min er mye mindre enn overkjeven, og så må jeg ha regulering i ett år til. Jeg har innstilt meg på operasjon, det virker som om det er den veien jeg må gå.. Jeg skal jo så klart la dere følge med på prosesseen!

Her kan dere se overbittet mitt! Ganske sykt, eller? Haha er faktisk sjeldent folk legger merke til det, men sånn er det..

Første steg ut er å borre en tann, og det skjer neste uke. Gøy…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg