en perfekt dag

reklamelenker

I kveld var det tid for en perfekt søndagssyssel for min del – en bedre middag, etterfulgt av en spasertur og så keeping up with the kardashians på skjermen hjemme. Men, nå gikk det litt fort her, la oss starte med maten! Jeg føler nesten jeg burde starte en resturantblogg eller en matguide, haha.. Jeg prøver ut nye steder hele tiden, og denne gangen ble det Nodee. Det er en litt dyrere resturant som ligger ved frognerbadet, og maten er asiatisk. Vi spiste flere ulike retter, og det var utrolig deilig å sitte på uteserveringen, snakke og nyte alle de nye smakene.

Jeg spiste blandt annet kreps, vegetarwok og fisk. Gøy for meg som nesten alltid spiser vegetarburger! Og det får dere på illegal burger, munchies og burger joint for å nevne noen.. Hilsen matglad jente 94.

Antrekket mitt var veldig casual, og jeg følte vi begge matchet litt.. Jeg liker å kunne variere stilene mine litt.

jakke og topp fra junkyard / skjorte fra her / bukse fra her / veske fra louis vuitton / sko fra her


 

Vel vel, nå er det keeping up with the kardashians her! Episoden der Kanye frir til Kim *romantisk* *hint hint R*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg