er jeg årets blogger?

Jeg hopper bare innom for å si at jeg ville blitt SÅ glad om dere nominerer meg til vixen blogawards! Kanskje jeg vinner for aller første gang? Dere må selv velge hvilken kategori dere synes jeg hadde passet inn under, men “årets blogger” hadde jo vært noe.. 🙂 Begrunnelsen for årets blogger er – Årets blogger har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne, hver dag. Det hadde vært en stor ære å kunne gå av med den tittelen, eller å i det hele tatt bli nominert!

Jeg føler den titellen (med litt ønsketekning) kunne ha passet meg om man tenker på alt det personlige jeg deler, me også utmerkelsene jeg har gjort i form av palmeoljedebatten og dyr i sirkus. Jeg føler jeg engasjerer mine lesere i viktigere saker som ikke alle andre tar opp på bloggen sin (ihvertfall ikke likte ofte som man burde), og at dette er den kategorien som passer meg best. i jantelovens land vil jeg nødig skryte meg selv opp i skyene, så jeg føler hele denne greia er litt flaut å snakke om.. Det hadde uansett vært en veldig hyggelig nominasjon å få!

Dere kan nominere meg HER.

Fra VIXEN 2014. En veldig fin og faktisk romantisk kveld for min del.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg