jeg har tatt vennetatovering!

I dag tok jeg og Anne-Sofie muligens den rareste og mest interne tatoveringen jeg vet om, hehe. Her har dere vår vennskapstatovering:

 

Det gir vel ikke så mye mening for dere, gjør det vel? Helt ærlig gir det ikke mening for oss heller, det e bare noe vi har kalt hvernadre i alle de år. Tror vi startet med det når vi var rundt 5-6 år gamle og vi husker ikke hvorfor, men jeg er iallfall toøyd og hun er enøyd. Mye morsommere å tatovere dette enn å skrive “best friends” for eksempel, det er så standard.. Denne er veldig personlig i det minste! Vi fikk oss nettopp en god latter når vi gikk igjennom kommentarene på instagrammen min, en jente hadde kommentert “fritt for å være enøyd” hahahaha. Sånn skal det være!

Vi tok dem på art & soul tattoo i oslo hos Vilde, som også tok min siste store tatovering. Anbefales virkelig! Neste jeg planlegger å ta er “love your brain” i nakken og “ting skjer” på ribbeinet, he he.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg