personlige følelser og sommerfugler i magen


For første gang i mitt liv er jeg 100% singel. Jeg skal si noe så teit og noe så paradise hotel som 110%, haha. Jeg har ingen jeg snakker noe spesielt med, ingen jeg tenker mer på enn andre.. ingenting. Det er ikke engang noen flørtende meldinger eller snapchats. 

Og vet dere hva? Det er ok. 

Vet dere hva som gir meg sommerfugler i magen?

Jobb.

Når det går bra på jobb, føler jeg meg forelsket. Forelsket i meg sjæl, kanskje?

Ikke vet jeg, men jeg føler at jeg har begynt å sakte men sikkert klatre meg opp en stige mot god selvtilitt, og ha tro på mine egne prestasjoner. Et forhold skal være et pluss. Husk på det. 

Når jeg står opp om morgenen er jeg glad. Under lunsjen er jeg glad. På vei hjem er jeg glad. Når jeg kommer hjem på kveldene er jeg glad.  Jeg lager mat, sitter i sofaen med min nye samboer Ariel, koser meg og tenker på dagen som har vært. Når jeg legger meg savner jeg ingen å ligge i skje med, og om jeg skulle savne kroppsontrakt strekker jeg bare litt på en arm og kjenner at Ariel ligger der. Det fungerer mer enn bra nok. I natt lå vi forresten i skje, også. Venner funker til det ganske mye. 

Jeg har energi igjen.

Aller mest føler jeg meg vel klar for noe nytt, noe som gir meg noe.. På et dypt nivå. Om det er jobb, en mann eller hva det nå måtte være aner jeg ikke, men jeg stresser ikke med det.

Og nå, når jeg møter en mann er jeg veldig obs på “faresignalene”, jeg har lært så mye og vet absolutt hva jeg ikke vil ha i livet mitt. Om han tar alt, og ikke minst mitt selskap som en selvfølge, er det også no-go. Om noe i magen min sier at dette gidder jeg ikke, da gidder jeg faktisk ikke. Da slutter jeg bare. Om jeg merker at jeg bruker 10 timer på å svare på en melding fordi jeg rett og slett glemmer den av, da er det ikke noe poeng. Om jeg ikke gidder å møte noen fordi jeg er sliten, da er det ikke noe poeng. Jeg skal ikke gjøre noe halvhjertet. 

Ellers har jeg mye vennetid, og setter pris på folkene jeg har i livet mitt som bidrar til noe bra. Kreative mennesker, mennesker med en historie og mennesker med ambisjoner. Det inspirer meg og vil at jeg skal bli bedre. Jeg har sett så mye rart det siste året, og jeg har vært involvert i så mye dritt som jeg aldri hadde satt meg selv i. Så nå er jeg vel egentlig bare klar for noe bra.

Og det beste av alt?

Jeg er ikke sint heller. Jeg er ikke bitter. Jeg er ikke likegyldig heller.

Jeg er bare glad. Glad for å være meg. Jeg setter pris på den jeg er. Helt på ekte. 

135 kommentarer
    1. Så bra at du føler deg bedre! Jeg blir sånn ordentlig glad av å lese det! Det å trives med seg selv er så veldig viktig!! Elsker bloggen din, og gleder meg til å lese boka!😍💖

    2. Ååå skjønner så godt hvordan du har det. Har vært i akkurat den mind of state selv den siste måneden, og det er virkelig etterlengtet. e n d e l i g fokuserer jeg på me myself and I only, og ingen fuckboy skal ødelegge det. Haha girlpower ass

    3. Det er viktig å aldri glemme at man er sin egen person! Mange glemmer dette i eg forhold og to mennesker blir til ett, men man er en egen person med egne needs. Stolt og glad på dine vegne <3

    4. Så herlig å lese <3 Stå på videre i livet ditt, du er flink til mye!Jeg er glad for å vite at du har det bra nå.
      Jeg gleder meg til boken din 🙂

    5. ÅÅ nå ble jeg glad for å se både hvor glad du er, og at du har åpnet kommentarfeltet igjen <3 stå på!!! du er best

    6. Kjære gode jente! Så fantastisk skrevet og å høre at du har det bra igjen. .bra med deg selv og i deg selv! Det er faktisk det viktigste her i livet også kan forhold og en annen å elske være en bonus, som du sier! Stå på vakre du og takk for at du gir oss andre inspirasjon gjennom dine fine ord!♥

    7. Haha, når du åpnet kommentarfeltet for dette, så vil jeg selvfølgelig bruke anledningen til å kommentere. Det er så fantastisk å høre, Sophie. Du er virkelig en inspirasjon! Dette hjalp meg litt, fordi jeg er selv i en slags ond kjærlighetssirkel, men du viser meg at man ikke trenger det. Det er noe å tenke på, det.

    8. Så deilig med noen som er åpen om følelsene sine og sier at det er ok å vær litt trist av og til! Elsker å følge med på noen så ekte og ærlig som deg

    9. Du er gull verdt, Sophie! Deilig å endelig se deg genuint glad og lykkelig igjen. Du fortjener all lykke du kan få:) Både du og bloggen din er bra nok i massevis, takk for at du gir oss så mye <3

    10. Blir så glad av å lese sånt som dette! Er litt deilig å høre at det går fint med deg, og at det går oppover med deg! Det er akkurat sånn som dette det skal være! <3

    11. Så koselig å høre, Sophie!! Blir så glad av å lese bloggen din for tida, for du virker så fornøyd og blid 🙂 Stå på!

    12. Tror du virkelig trenger å være alene på ekte! Når var du singel sist? Når du var 13 ish? Man kjenner faktisk ikke seg selv før man har vært alene, det har du aldri vært. Virkelig, du trenger å leve på egenhånd, ikke 2 mnd eller 6 men gjerne er par år. Hvis man ikke trives i eget selvskap vil man aldri være komplett med en annen. Håper det går fint med deg iaf og at du faktisk klarer å være singel litt og trives med det 🙂

    13. Jeg heier på deg Sophie! Elsker at du er så aktiv som du er nå, digger å lese bloggen din og gleder meg masse til boken din <3 <3 <3 <3

    14. <3 fantastisk! du er fantastisk, og jeg misunner deg for den lykken du føler nå - for jeg føler meg så utrygg, uten noe å holde meg fast i. men jeg unner deg den voksende selvtilliten din. du fortjener den! og du har jobbet så hardt for den! du er en stor inspirasjon for meg :)

    15. du er helt fantastisk, føler du har vært min venn gjennom tøffe tider, jeg har sett opp til deg så utrolig lenge, og da ikke bare for alt det rosa og vakre, men også alle feilene du har gjort. du er perfekt på din måte, 0 feil i livet eller 100.

    16. Må bare bruke sjansen nå som det er åpent kommentarfelt til å si at du er helt herlig. Jeg kan jo selvfølgelig ikke si noe om hvordan du føler deg, men i det siste har du sett så riktig ut på bildene dine, stilen din, det du skriver om du skjønner hva jeg mener? Hehe, dette innlegget bekrefter jo det da. Tror poenget er at ja, du har alltid vært skikkelig pen, men nå den siste tida er det en ny type skjønnhet som bare stråler ut av deg, en type selvsikkerhet. Ville bare si at det du tydeligvis føler inni deg også synes utenpå – du er HELT fantastisk, sterk, nydelig og klok og jeg unner deg alt godt!!! <3

    17. Du er rå, Sophie! Jeg digger at du er så åpen og ærlig, og at du gir så mye av deg selv. Veldig gøy å følge bloggen din, til og med snapchat! Stå på❤️

    18. Ble så glad av dette innlegget!
      Btw, du ser bedre ut en noen gang! og det skjedde etter du ble singel. Akkurat som det er noe med utstrålingen din på bilder nå som jeg ikke så før.. Og helt nydelig hår! Sminken din og er kjempe bra.
      Klem <3

    19. Du er et fantastisk menneske, Sophie! Du har gjort et veldig bra fremskritt. Godt å høre at du endelig har det godt med deg selv. Å husk, om du skal ha kommenterfeltet være åpen, ikke la det knekke deg 🙂 Selv om det ikke er en eneste negativ kommentar i denne posten 🙂 Ha en fin kveld, fine gode du <3

    20. Det er ikke bare ok. Det er fantastisk! Det viktigste er å være glad i seg selv, og jobben man gjør for å oppnå målene sine. Du har kommer langt, både i form av jobb, fritiden din og psykisk! Jeg er heier på deg!
      Hilsen sykepleier 22, fast leser 🙂

    21. … og med det, så kommentarfeltet åpnet igjen??!?!?! 😀 wiiii neida, er vell for anledningen.
      Du er et fantastisk menneske, Sophie Elise! Digger deg herifra til evigheten. Elsker folk med troen på seg selv!

    22. Jaaaaaa!! Bra, Sophie! Jeg ble så glad av å lese det her. Jeg er så glad på dine vegene. Du er sterk og flink og fortjener virkelig dette. Jeg er så stolt av deg! Tenk så mye du har vokst og så mye sterkere du har blitt på disse årene. Wow, dette gjorde virkelig kvelden min! Stå på!! Kjemp videre! Vis dem alt det du har!

    23. Sophie!!! Har nettopp gått gjennom et brudd selv, og her var det mye bra som jeg trengte å høre nå. Så glad for at du klarer å tenke på den måten. Det fortjener du 🙂 Stå på – girlpowerrrrr!

    24. Du er et veldig godt forbilde!
      Liksom se fram over og berre ikkje tenke på de andre sier:)
      Love you Sophie!!!!
      Xoxo

    25. Så fint innlegg! 🙂 Jeg skrev faktisk nettopp et innlegg om det å være singel selv. Om du ønsker en pause i livet, et smil eller bare en pustepause, så kan du jo lese det 🙂
      Så koselig å lese at du har det fint, det unner jeg deg 🙂

    26. Altså….jeg har aldri hatt noe imot deg,og jeg har fulgt deg noen år nå… jeg har sett mønsteret ditt,hvordan du legger ut sminkeinnlegg og noe samfunnsrelatert om hverandre…du mottok også pris under vixen,noe jeg faktisk tror har gjort deg vel høy på deg selv,ikke bare litt….. og etter du åpnet ny snapkonto,himmel&hav,sjøldigger sa du!??!?? Hele trynet sprøyta fult av botox,i tilegg så e ansiktet ditt så OVER-sminka at det bli helt tragisk! Føler meg rimelig sikker på at om du ikke jekke dæ ned litt no,så kommer du til og miste plasssen din….tolk den som du vil,og kom dæ neppå jorda igjen,der du faktisk høre hjem!

    27. Så herlig å lese. Synes jeg ser at du stråler mer også nå!
      Livet kommer med ups & downs, og nå kan du nyte en opptur. Gleder meg til å se alt du skal være med på fremover 🙂
      Klemmer!

    28. Jeg håper virkelig at du mener du har det så bra som du sier, at ikke må føle at du skal spare oss for vonde tanker og vonde føleser og føle at du drar oss med sammen med deg, for det gjør du ikke, det føles bra at du ikke låser inne følesene dine og at du føler at dette faktisk er et tema du kan skrive om her på bloggen la oss ta en del i. Folk bryr seg om deg, og vil deg bare det beste. Du fortjener bare det beste Sophie, du jobber så hardt og så bra og du har jobbet deg opp til dette så og si på egenhånd “applaus,applaus,suuuuper applaus”! Og bare deg selv som person er helt herlig, det burde virkelig finnes flere som deg Sophie Elise.. Slik begeistring, lidenskap du har for samfunnet og planeten vår og alt liv som er her og dems rettigheter, det er virkelig noe vi mennesker burde lære seg, ikke bare tenke på gårsdagens flause, og neste helgs knull. Heldigvis er ikke alle sånn. Jeg personlig ville gitt deg en pris for lidenskap og medmennskelighet, og en pris for deg som person, din styrke og din personlighet er bare helt fantastisk.. Jeg er helt seriøs Sophie! Jeg mener det virkelig. Det kommer alltid til å være noen som vil prøve og ødlegge,rakke ned på deg, samme om det er media eller en komentar, me du vet selv hva som er sant Sophie ingen andre. Jeg håper virkelig du har det bra… eller ok ihvertfall.. Er du forsatt mye trist? Eller begynner ting og stabillisere seg? Jeg håper virkelig du kan gå til en psykolog du kan prate med, det er alltid litt rart.. Men når du først får snakket med en som forstår deg, du vil kjenne et helt fjell stiger av ryggen din.. Ta deg noen “Sophie stunder” der det bare er deg og kos, filmer eller hva det skal være, husker du skrev om det på søndag at det er så rart fordi du har all jobb på kontoret. Bruk søndager og alle andre stunder til deg selv Sophie, jeg mener det. Gjør det. Forsett og være deg, du er helt fin sånn som du er.

    29. Så bra du føler den lykken du føler nå! Håper den blir varende en stund fremover, du fortjener den lykken. Har selv vært i et brudd som endte katastrofalt egentlig men jeg valgte å gå tilbake til typen da han angret å ville ha meg tilbake. Jeg klarte selvsagt ikke å stå imot da jeg var alt for glad i gutten, selv for all den smerten jeg fikk gjennom bruddet. Men det brudde gjorde meg sterkere, det tar litt tid med selvtilliten min enda men alt ordner seg til slutt. Det gjør det alltid 🙂 men det viktigste er at i et brudd finner du på en måte deg selv igjenn, et nyere deg som er klar for en ny verden på en måte. Jeg og typen står sterkere sammen nå mer enn før. Men allikevell tenker jeg på om jeg lot han få sin sjangse litt for lett, om jeg kanskje skulle bare latt han gå, gi opp. Men jeg er på en måte glad for at jeg ikke gjorde det men er litt vanskelig å forklare. Men jeg er glad for at du er glad i ditt nye liv som singel (et lite ordtak hehe), grip ditt nye liv med et smil og jeg håper veien din gir deg lykke og styrke! Håper også min vei kan gjøre det samme. Krysser fingrene!
      Du er ei ufattelig sterk jente sophie og jeg elsker å lese bloggen din! Jeg mislikte både deg og bloggen før, men du har vokst så mye! Du er ærlig og kjempe søt! Har aldri kommentert på bloggen din før så det ble en litt lang kommentar hehe. Er ei jente med mye på hjerte, men uansett så ønsker jeg deg all lykke i din fremtid og jeg kommer til å fortsette å lese bloggen din 🙂 stå på sophie elise!

    30. så kjekt å høre. gleder meg til å lese boken din, er ikke den type bok jeg kjøper, men jeg kan rett og slett velge å lese bloggen din når du har slike tanke innlegg enn å se på netflix. De innleggene dine om dine rare tanker og følelser får meg til å tenke, og kjenne meg igjen, og får meg til å bli litt beroliget. Veldig kjekt å bli “kjent” med deg gjennom bloggen 🙂

    31. Nå vil jeg bare gi deg en klem. Du er så god, tvers igjennom. Vakker på innsiden og utsiden. Du lille søte menneske med det store hjertet og et tankekart så stort som universet. Du kommer til å nå langt, og sette dine spor her i verden.

    32. Så bra!! Gleder meg til den dagen du finner deg en ordentlig kar for deg. Og frem til da gleder jeg meg på dine vegne at du er på en god plass i livet ❤️

    33. Så godt å høre Sophie! Du fortjener bare å ha det bra!
      Stå på, du klarer alt du vil! Be proud 🙂

    34. Hei! Jeg har fått øynene opp (av en eller annen grunn) – på deg – før var du en irriterende latskapsung jente som fikk for mye å “handle” – du har nok vært i kontakt med proffe mennesker som har hjulpet deg gratulerer – stau pau 🙂

    35. Er du klar over at det spres bilde av deg hvor du suger en gutt rundt omkring? En screenshot av en snap. Tenkte bare å si i fra

    36. Robin har spredd private bilder av sophie Elise rundt på Snapchat.
      Så det viser bare hvor respektløst han har oppført seg bak ryggen hennes! Huff..

    37. Kan du vær så snill å slutte å gjøre som Kylie Jenner på snapchat? Det er så irriterende (selv når hun gjør det) :p
      Ellers vil jeg bare si at jeg digger deg! 🙂

    38. Åh gode fine sophie 💓 Er så glad for deg! Har fulgt deg i alle år, og utviklingen din som menneske er helt utrolig! Stå på søti🙊

    39. Hei hei Sophie Elise
      Så godt å høre at du har det bra,og at du vet hva som er riktig for deg framover. Skikkelig målrettet er du,stå på dette får du til. Heier på deg.

    40. Så bra skrevet. Føler meg egentlig på samme måten. Jeg er stolt av den jeg er og pga. det så nyter jeg også hver dag 🙂

    41. Jeg må spørre, hvorfor er du alltid så sur? På Snapchat, i intervjuer, her på bloggen osv.. Så konstant sur og oppgitt, på en måte. Hvorfor?:/

    42. Elsker deg!! Men slutt å prøv å pose som Kylie Jenner, iallefall etter du “tullet” med det. Dere ser helt forskjellig ut, både kropp å annsikt, og dere er begge pene men på forskjellig måter!!!
      Hun er faktisk yngre enn deg, husk det!

    43. skulle ønske du kunne ha kommentarfeltet åpent bestandig. Du ser jo hvor mange fler kommentarer du får her, enn på feks facebook. Det er mange ganger jeg har lyst til å skrive en kommentar, men lar være på grunn av jeg ikke vil ha det på facebook. Vil ikke at alle vennene mine og andre kan se HVEM som har skrevet. Dessuten føler jeg at det er en del av å ha blogg. At vi kan være med på reisen ved å si våre meninger også.

    44. Det er jo litt sant, hvordan kan du stå frem som de unges forbilde og motivator osv når du ikke tillater kommentarer fra leserene dine engang!

    45. Vil ta anledningen i å skrive noe jeg har hatt lyst til å skrive lengre – noe som forhåpentligvis treffer deg.
      Jeg har fulgt deg siden den dagen kusinen din tipset bloggen din. Jeg var liten så jeg forstod ikke så mye. Men jeg forstod nok. Jeg såg at du ikke hadde det bra, ting du hadde gått igjennom hadde knust deg. Du visste du hadde ett utseende du kunne spille på, og det gjorde du. Noen gjorde at du ikke visste hva tillit var lengre og du hadde det vanskelig. Du ble mobbet fordi du var jo bare en “sint, blond liten bitch” som ikke brydde deg om en dritt. men du brydde deg om såå utrolig mye, du bare turte ikke vise eller si dine meninger – for hva skulle de bety for noen?
      Nå, flere år senere har du utviklet deg til en helt AMAZING person. Du er fremdeles opptatt av hvordan du ser ut, men på en helt annen måte(?). Du er fremdeles opptatt av de samme tingene, du er fremdeles den samme personen. Men en BEDRE versjon av deg selv. Du stråler sophie. Du stråler som faen. Du viser girlpower og styrken en jente har i sjela. Du viser og lærer oss lesere at det er okei, det er okei å ha det vanskelig. Og det setter jeg, og mange andre veldig stor pris på. Du lærer oss å gi litt faen – og det trenger vi. Du er åpen og ærlig og det gjør at du er på topplista, det er det vi beundrer deg for. Du viser oss også at man klarer seg alene. Man klarer seg faen meg alene. Du føler og ser sikkert ikke selv at du har vist det så mye, for du føler sikkert ikke at du er komt deg over R en gang. Men jeg ser det Sophie, jeg ser det. Blogginnleggene dine får mer farge. Og da mener jeg ikke i filter, men gløden du har i ansiktet, gleden og positiviteten din. Du kommer deg sakte men sikkert videre og det ser jeg, uansett hvor helt absurd det kan høres ut. Hvordan kan jeg virkelig se hvordan du har det igjennom en blogg og noen bilder? Er jo fort gjort å kliste på det der falske smilet og skyve vekk alle følelsene. Men på en eller annen måte stråler du som aldri før. Sminken din er ON FLEEK, helt seriøst. Blogginnleggene dine blir mer og mer gøy og bra og hele personligheten din er fantastisk. Du er så sterk du, sophie – du er fader meg rå.
      Du skal vite at de som får bli kjent med Sophie Elise bak bloggen, er fader meg heldig. Husk det, alltid husk det.

    46. haha, jeg må bare fortelle dette: jeg drømte om deg i natt! vi hadde ranet en bank sammen med en gjeng gutter som tok alle pengene og kjørte fra oss. vi gjemte oss på doen til en bensinstasjon og var sikker på at vi kom til å bli tatt, men så husket du plutselig at du hadde kjøpt deg en gul ferrari dagen før, som praktisk nok sto rett utenfor. vi hoppet i bilen og kjørte fra politiet, og tenkte vi skulle kjøre hjem til foreldrene dine i harstad. da vi var kommet halvveis ble vi lei av å måtte kjøre, så vi leide inn justin bieber som privatsjåfør, haha. så mens han kjørte oss fra oslo til nord-norge satt vi bak i bilen og ble fulle og sang karaoke. dessverre klarte justin bieber å krasje bilen da vi var hundre meter fra huset deres, og da våknet jeg. haha!

    47. Hurra! Jeg ble glad da jeg så i innlegget over at du hadde åpnet kommentarfeltet på dette innlegget (selv om det var ved et uhell) Jeg må bare innrømme at jeg har fulgt deg i mange år, og jeg ser hvor mye du har vokst det siste året. Jeg syns du skriver så bra, og jeg kjenner meg så igjen i mye av det du skriver. Før følte jeg du veldig ofte skrev innlegg bare for å provosere, og får å få folk til å klikke innom bloggen min. MEN nå, så føler jeg du har blitt så voksen, og jeg liker denne forvandlingen veldig godt! Du virker som et så fint menneske Sophie! Jeg husker den usikre jenta jeg startet å lese bloggen til, og jeg må ærlig innrømme at jeg blir stolt over hvor langt du har kommet. Både når det kommer til denne bloggen, og hvordan du har blitt som person. Selv om du noen ganger skriver at du er litt usikker enda, så stråler du virkelig på utsiden. Det er kanskje litt rart å si at man er stolt av en person man aldri har møtt, men jeg er så stolt over dag og alt du har fått til. Gleder meg til boken din kommer ut, og jeg kommer nok til å være en av de første i køen til å kjøpe den! 🙂 KEEP UP THE GOOD WORK SOPHIE! <3

    48. haha sykt, du beskrev nettopp livet mitt.. har aldri klart å sette ord på det selv, takk for at du gjor det

    49. du har det sikkert bare bra en liten stund så kommer det nok snart et syte innlegg
      Syns egentlig ikke du har så mye å syte over egentlig ,tipper du bare spille deprimert når antall folk synke på lesertallet ditt på bloggen

    50. Kjære vene, til kjære anonym ovenfor: er slike mennesker som deg som gjør at hun stenger kommentarfeltet. Makan. Om du ikke har noe fint å si, ikke si det!
      Sophie, du er fantastisk nydelig både innvendig og utvendig!

    51. Du er nydelig! Virkelig godt å se at du har det bedre, du fortjener det. Og det kler deg best – at du har det bra med deg selv <3 Stå på, jente!! Heier på deg 😀

    52. Hei!
      Så fantastisk å høre at du nå har fått et rktig livsperspektiv hvor du i en så ung alder forstår det at livet er så mye mer enn å bare få seg en kjæreste for å ikke være alene,eller fordi det er hva som er forventet ut av samfunnet! mennesker er redde for å være alene og binder seg ofte av den grunn. du har nå innsett det at livet er fint å leve uten en kjæreste! livet kan være riktig så fantastisk som single,man kan nemlig gjøre akkurat hva en selv ønsker! man kan reise verden rundt og nyte oppmerksomhet og få en ego boozt av det mottsatte kjønn. Nyt livet og don`t settle for a golddigger that most likely is a violent-sweedish gay model. 😉
      Digger forresten deg og bloggen din! Liker at du er så åpen og ærlig.

    53. Du er ett godt menneske, tvers igjennom sophie 🙂
      Du er ett godt forbilde for veldig veldig mange :):)

    54. Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg var skeptisk til bloggen din før og hvordan du tedde deg, nå derimot er jeg blitt en av de (sikkert) største forkjemperne for deg og bloggen din. Når godt voksne mennesker kommer med negative kommentarer om utseende ditt eller meningene dine blir jeg så provosert, du er jo tusen ganger mer reflektert over livet enn de fleste trossalt!
      Jeg forteller gjerne stolt hvorfor jeg er en tilhenger av bloggen din altså 🙂 Takk for at du er deg selv og ingen andre, og at du skriver om dine meninger selv om du har mottatt trusler og hat-kommentarer. Det er slike mennesker som deg som holder samfunnet skjerpa etter min mening! Stå på!!

    55. Heia:)
      Så dæ på NRK å va helt peise råxD
      det her e virke kanskje litt “far fetch” men æ ska prøve å forholde mæ kort:)
      Så æ har ikke lest bloggan dine te nu å æ vet ikke Kem du e anna enn det æ har lest eller sedd i media.
      Det æ la merke til under det intervjuet va at i noen tilfella svarte på spørsmål uten av å måtte fysiskt tenke på Ka du skulle svaret.
      Det e en utrolig positivt ting å kunne gjøre det her,det e nesten som om man ” streamer” svaret for å si det på en an måte.
      Uansett så kreve det en eldre sjel eller en sterk “energi kropp” som har en aktivisert sjette sans
      ..æ håpe ikke spiritualitet freake dæ ut nu men når æ så det intervjuet så ga det mæ gøtts te å å skrive det her,for det her e nokka æ vanligvis kun foreslår te nære vænna eller familie.
      Meditation.Hvis du kunne tenkt dæ å hatt mere “kontroll”over Korsn livet påvirke dæ,
      hvis du kunne tenke dæ å bare ha mere oversikt over Alt generelt!
      Så har æ faktisk svaret.Selvfølgelig går det dypere der alt fra å bremse aldringsprosessen til å kunne senke blodtrykket under stressa situasjona e på menyen:)Høres kanskje sprøtt ut men har faktisk funnet “ungdomskilden.Æ kødde ikke,sjekk mæ ut.
      Pluss at æ e nordnorsk,tusenganga lættere å forholde sæ til mæ siden æ snakke den riktige dialekta,lol
      Men har du lyst så ta gjerne kontakt
      Hvis du har lyst til å fylle den følelsen du får ,den følelsen som du noen få tilfella har hatt der du har tatt han “littegrann” ut av boksen å snakka med noen om spøkelsa eller Ka som e meninga me livet .. 🙂
      -Roger-

    56. Du er Norges beste blogger! Har gått fra å synes du var helt skrullete til å ha skikkelig respekt for deg 🙂

    57. Hei! jeg tenkte bare å tipse deg om noen produkter om du fortsatt sliter med huden din!! jeg er 19 og har alltid slitt med huden, den er ikke så ille nå som før, men har noen smånupper og dype porer som slags “arr” fra kviser tidligere. elixir har hjulpet meg masse!! prøvde også de pillene som heter skinrepair, men de hjalp ikke meg noe serlig, men niactil og rens fra elixir funker som bare det 😀 fikk dette anbefalt av legen, og det er litt stive priser, men så absolutt verdt det

    58. Kjære Sophie. Hvor skal jeg starte. Du har gitt meg mot. Mot til mye. Du har gitt meg mot til å starte en blogg som er Anonym da men alt begynner en plass😊 Du har gitt meg mot til å utføre og ikke bare drømme. Du har gitt meg motet til å stå på. Du har gitt meg. Ja, læreren min sa meg noe i dag. Etter jeg leste litt på bloggen din. H*n sa: “Emille det er så fint å se deg glad igjen. Du har virkelig blomstret”. Da jeg var på vei ut av klasserommet. Jeg har vært litt utenfor men du har gitt meg ekstra. Det du sier rører ved hjerterota. Jeg har fått en ny glede. En ny hjerterytme. Du har gitt meg motet til å svare ja å ta utfordringer. Blant annet at jeg svarte ja på en kjæreste forespørsel.
      Gjerne ta en titt på bloggen min, megogaltdetder.blogg.no
      *Emille er mitt “alias og ikke mitt ekte navn”. ☺

    59. Bare så du vet det, så går det rundt et bilde av deg når du suger en.. Det er et bilde fra snapchat.

    60. Hvor kan man se bilde der sophie suge kuk? På hennes snap eller robin sin? Eller ligge det ute på nett ? Vil se 😉

    61. Du er nydelig <3 Jeg ser veldig opp til deg. Drit i de oppe. Hva faen "Hvor kan man se bilde der Sophie suge kuk" Er du en pervers gris som ikke har bedre ting å gjøre på?. Stå på sophie, du er sterk, og minst like nydelig <3

    62. Jeg er nesten forelsket, forelsket i viljestyrken din. Jeg skrev en kommentar når du kom ut med dette innlegget. Og siden dette er den eneste innlegget jeg kan kommentere så kan jeg like gjerne ta det her – igjen.
      Jeg vil bare få sagt at vi ser deg, vi ser deg sophie. Du har det ikke lett, men du kommer deg videre. Jeg har også gitt all min tillit og kjærlighet i en gutt sine hender – en jeg trodde elsket meg tilbake. Når dumme ting skjer i ett sånt, usundt forhold faller man sammen. Man faller ned i bakken og man vil helst ligge der helt til man en dag faktisk vil reise seg igjen. Jeg trodde jeg aldri skulle reise meg igjen, men nå sitter jeg her, med selvtillit og ikke mitt liv i andre sine hender. Det er ingen som kan tulle med følelsene mine lengre. For jeg er en sånn person, jeg gir for mye uten å få noe tilbake. Jeg ga alt jeg hadde og når jeg tilslutt mistet denne personen, mistet jeg alt – trodde jeg ihvertfall. Men ikke faen om noen skal få ta mitt liv ifra meg? og ikke faen om noen skal få gjøre det med deg heller. Vi er sterke begge to og jeg vet så inderlig godt at du kommer deg igjennom dette du også. Du er så mye mer enn kjærlighet sophie. Du er en rollemodell, en god venn, en god søster, datter, kusine og hva enn du måtte være. Du er så god på alle måter og det ser vi igjennom bloggen. Og når man kan se hvordan du er som person igjennom en blogg, burde du forstå at du er fader meg god nok. Du er mer enn god nok.
      Jeg heier på deg sophie. Hadde vært så enkelt om meg og deg kunne snakket om alt vi ville ansikt til ansikt. Men det vil nok alle andre leserne dine også. For du er en fantastisk person.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg